سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آزرمگین و پوشیده رادوست دارد . پس هرکس از شما غسل کرد، خود را بپوشاند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

آموزش علوم کامپیوتر سخت افزار و نرم افزار

الهى! این طاعت کوچک هم نشان شرمندگى من است و هم راز عزت و شوکتم: شرمسارى آنکه بر درگاه تو عبادتى نیاورده ام که شایان والایى و سزاوار جبروت بى انتهاى تو باشد، و شوکت آنکه مرا این سان آسان اذن فرموده اى که در بار عام مهرورزى و عنایتت در آیم

ای تمام آرزوی من (مهدی من) 
دیگر توان سخن گفتن را از کف داده ام از این غروب بی طلوع به ستوه آمده ام . آخر تا کی هر آدینه دوباره سلام ، دوباره ندبه ، دوباره حسرت و آه ، انتظار ، غروب ، غریبی




رضا خوشنام ::: سه شنبه 85/7/11::: ساعت 3:51 صبح

بالا بردن سرعت دانلود در اینترنت اکسپلورر

با این ترفند می تونین سرعت در یافت یا دانلود اطلاعاتو از طریق اینترنت اکسپلورر تا چند برابر افزایش بدین .

برای انجام این کار :

 بر روی صفحه خالی دسکتاپ راست کلیک کنین و Properties رو انتخاب کنین و تب Desktop رو فعال کنین حال بر روی دکمه Customize Desktop کلیک کنین در پنجره باز شده بر روی تب Web برین و روی دکمه Properties کلیک کنین در پنجره بازشده به تب Download برین و حالا تیک Limit hard-disk usage for this page to را بزنین سپس در فیلد Kilobytes مقدار رو به 9000 بدین در آخر ok کنین و خارج بشین .




رضا خوشنام ::: سه شنبه 85/7/11::: ساعت 3:48 صبح

دلم برات تنگ شده جونم
میخوام ببینمت نمیتونم
بین ما دیوارهای سنگی
فاصله یک عمر میدونم
بغض ترانمو شکستم
میخوام بگم عاشقت هستم
توعین ناباوری یک شب
خالی گذاشتی هر دو دستم
تو بودی تمام هستی و مستی و راستی و تمام قصه من
تو بودی سنگ صبورم و نگاه دورم و لبهای بسته ی من
نیمه شب از خوابم پامیشم
نیستی پیشم نیستی پیشم
بازدیوونه میشم دوریه تو
تیشه زد به ریشم نیستی پیشم
بی صدا از من خالی میشم
همصدا با بی بالی میشم
گونه هام خیس از شبنم غم نیستی پیشم
تو بودی تمام هستی و مستی و راستی و تمام قصه من
تو بودی سنگ صبورم و نگاه دورم و لبهای بسته ی من




رضا خوشنام ::: سه شنبه 85/7/11::: ساعت 3:48 صبح

سایکو نرم‌افزارِِ ِ تحت وب‌ی است که به شما کمک می‌کند قالب وبلاگ‌تان را خودتان شخصاً، به‌سادگی و بر اساس سلیقه‌ی شخصی بسازید؛ بدون این‌که به دانش فنّی دیزاین آشنا باشید! این سایت برای بلاگفا ، بلاگر ، پرشین بلاگ کار میکنه.
پس از ورود به سایکو، ابتدا صبر کنید تا صفحه به طور کامل بارگزاری (دانلود) شود؛ بسته به سرعت اتصال شما به اینترنت، بارگزاری صفحه ممکن است بین ?? ثانیه تا ? دقیقه طول بکشد. پس از آن، با تنظیم و تغییر گزینه‌های مربوط به رنگ، اندازه و نوع موارد قابل تغییر، صفحه‌ی سایکو را به فرم وبلاگ موردنظر خود در آورید. در پایان کافی‌ست با کلیک روی گزینه‌ی «دریافت کد قالب» کد HTML مربوط به قالب را از سایکو کپی کرده و در محل «ویرایش قالب» وبلاگ خود، به جای قالب کنونی قرار دهید. برای کار با سایکو نیازی به آنلاین ماندن نیست، می‌توانید در حالت آفلاین نیز به‌راحتی با آن کار کنید.
توصیه می‌شود برای کار با سایکو، ابتدا مرورگر فایرفاکس را دانلود کنید و سپس به‌جای استفاده از نرم‌افزار اینترنت اکسپلورر، با استفاده از آن و با کمک سایکو قالب وبلاگ‌تان را بسازید.
کار با سایکو بسیار آسان است. کافی‌ست صبور باشید و قدم به قدم، به قالب موردنظرتان نزدیک شوید!
این شما و این سایکو:

http://psyc.horm.org/fa/




رضا خوشنام ::: سه شنبه 85/7/11::: ساعت 3:48 صبح

همه چیز درباره Gmail

گوگل که خود از دید اکثر کارشناسان، قویترین وسریعترین موتور جستجو در اینترنت می باشد، هم اکنون قدم در میدان رقابت E-mail گذاشته است.مطمئنا مدیران دو سایت بزرگ سرویس دهنده ایمیل یعنی Yahoo Mail! و Hotmail ، برخلاف کاربران ازشنیدن خبر ارائه ایمیل یک گیگابایتی توسط گوگل، به شدت بهت زده و نگران شده اند. چرا که درصورت تحقق وعده های گوگل در مورد سرویس ایمیل جدیدش، به طور قطع یاهو و هاتمیل اکثر کاربران خود را از دست خواهند داد. واهمه مسئولان یاهو بدانجا رسید که این شرکت وعده داده است که حجم میلباکس کاربران وفادار خود را که این سرویس را ترک نکنند، به 100 مگابایت افزایش خواهد داد. همچنین در این مدت ، Yahoo ظرفیت ایمیل برخی از کاربران خود را به طور شانسی و رندم به 100 مگابیت افزایش داد تا بتواند تا حدی اطمینان و اعتماد عمومی را به سوی خود جلب کند.

برای دیدن بقیه متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید


رضا خوشنام ::: سه شنبه 85/7/11::: ساعت 3:48 صبح

جلسه  اول آموزش

 

دانلودجلسه اول حجم ۵۲۱ کیلو بایت




رضا خوشنام ::: سه شنبه 85/7/11::: ساعت 3:36 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :5741
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<