سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند بهترین شاعران کیست ؟ فرمود : ] شاعران در میدانى نتاخته‏اند که آن را نهایتى بود و خط پایانش شناخته شود ، و اگر در این باره داورى کردن باید پادشاه گمراه را این لقب شاید ( امرء القیس مقصود اوست . ) [نهج البلاغه]

آموزش علوم کامپیوتر سخت افزار و نرم افزار

سایکو نرم‌افزارِِ ِ تحت وب‌ی است که به شما کمک می‌کند قالب وبلاگ‌تان را خودتان شخصاً، به‌سادگی و بر اساس سلیقه‌ی شخصی بسازید؛ بدون این‌که به دانش فنّی دیزاین آشنا باشید! این سایت برای بلاگفا ، بلاگر ، پرشین بلاگ کار میکنه.
پس از ورود به سایکو، ابتدا صبر کنید تا صفحه به طور کامل بارگزاری (دانلود) شود؛ بسته به سرعت اتصال شما به اینترنت، بارگزاری صفحه ممکن است بین ?? ثانیه تا ? دقیقه طول بکشد. پس از آن، با تنظیم و تغییر گزینه‌های مربوط به رنگ، اندازه و نوع موارد قابل تغییر، صفحه‌ی سایکو را به فرم وبلاگ موردنظر خود در آورید. در پایان کافی‌ست با کلیک روی گزینه‌ی «دریافت کد قالب» کد HTML مربوط به قالب را از سایکو کپی کرده و در محل «ویرایش قالب» وبلاگ خود، به جای قالب کنونی قرار دهید. برای کار با سایکو نیازی به آنلاین ماندن نیست، می‌توانید در حالت آفلاین نیز به‌راحتی با آن کار کنید.
توصیه می‌شود برای کار با سایکو، ابتدا مرورگر فایرفاکس را دانلود کنید و سپس به‌جای استفاده از نرم‌افزار اینترنت اکسپلورر، با استفاده از آن و با کمک سایکو قالب وبلاگ‌تان را بسازید.
کار با سایکو بسیار آسان است. کافی‌ست صبور باشید و قدم به قدم، به قالب موردنظرتان نزدیک شوید!
این شما و این سایکو:

http://psyc.horm.org/fa/




رضا خوشنام ::: سه شنبه 85/7/11::: ساعت 3:48 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :5752
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<